8 תשובות
שואל השאלה:
וואלה נתקלתי בהמון שחשבו כל דבר מכאן
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחינוך חילוני וכולם חשבו מה שכתבתי
אנונימית
אני דתיה וכבר מהניפוץ הראשון לא הכי הסכמתי
רוב הדתיים כן הומופופים
ומי שלא עובד על עצמו כי זה איסור יהרג ובל יעבור אז... אפשר לומר שרק החפיפניקים בעד ולא שרק הקיצוניים נגד. יותר נכון


זה לא קשור לבין לקבל את הבן שלך שזה משהו בסיסי יותר
על הראשון אני לא מתנגד, אבל צריך לחדד את הנקודה.
הומופוב זה שונא להט"ב, ורוב הדתיים לא כאלו. אסור לשנוא בני אדם רגילים, במיוחד אן זה בגלל בעיה נפשית כלשהי (ויכוח אם זאת בעיה לפרטי בבקשה).
אנחנו לא מקבלים אותם כי הם עוברים על האמונה שלנו והורסים הרבה מערכי החיים הבסיסיים של היהדות. אדם להט"ב בפרטי הוא יכול להיות טוב ונעזור לו, אבל לא אם הוא יתגאה בזה וינסה לכפות עלינו לקבל אותו ולשנות את עצמנו אליו. ולא נסכים לו לדבר על זה מול הילדים שלנו ולא שיכניס את הדעות הטעותיות האלו הביתה.
זאת לא שנאה, זאת עמידה על האמונה שלנו.
תכלס, אחלה חידוד! אהבתי והסכמתי. קצת טעות שלי בניסוח
אני מסכים אבל יש הרבה דתיים שקוראים למי שאוכל לא כשר "גוי" או "כופר" ו"לא מגיע לך להיות במדינה שלנו"
מסכים לגמרי ומחזק. אך צריך מעט תיקונים לסעיפים.
אני לא מקבל הומואים אבל אני לא שונא אותם אני מרחם עליהם
אנונימי