10 תשובות
לדעתי גם בזום וגם במתכונן קפסולות.
שמחתי לעזור,
yolo
בתחילת שנה בתוך נהיה בחלק מהזמן אבל אני חושבת שאחרי כמה חודשים נחזור רגיל :)
כן. אין מצב תתחיל השנה בכלל
כן, כבר אמרו לא פעם ולא פעמיים שלומדים בזום השנה ויהיה מינימום יומיים לימודים בבית ספר
ברור
כן בטח
ברור
גם בונים מערך מיוחד למתמטיקה גם בגלל זה