התחברות
הרשמה
אני היחידה שחושבת שכל הסידרה של האייפון 12 מרגישה יותר כמו 11s?
14 באוקטובר 2020, 20:01
אייפון
השקות
12
Apple
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני היחידה שחושבת שסוי לונה זאת חרא של סדרה?
אני היחידה שחושבת שמאז שלקסי גריי ומארק סלואן מתו באנטומיה של גריי הסידרה נהייתה משעממת???
אני היחידה שחושבת שהסדרה חברים ממש משעממת?
אני היחידה שחושבת שמאלומה לא חתיך?
אני היחידה שחושבת שעדיף קודם לראות את הסרט/ הסדרה ואז לקרוא את הספר?
אני היחידה שחושבת שזאב צעיר זו סדרה לא משהו ומשעממת?
אני היחידה שחושבת שעדיף לראות את הסרט/הסדרה לפני הספר/ים?
אני היחידה שחושבת שהתכנית הזאת "סוואגרז" זה הדבר הכי מטופש שהאדם יצר?
אני היחידה שחושבת ככה על שחקניות פ*רנו?
אני היחידה שחושבת שכפולה היא הסדרה בין הגרועות שקיימות?
אני היחידה שחושבת ששקרניות קטנות זאת סדרה ממש טובה?