5 תשובות
סדרה מעולה
עוד לא ראיתי אותה אבל חברות שלי ממש אוהבות אותה
גם אניי אבל חבל שהורידו מנטפליקס
המון המון המון אנשים חושבים ככה
מאוד נהנתי לצפות בה, אבל הייתי יותר תמימה ממה שאני היום אז היא עשתה לי מן מועקה כזאת, אבל מאוד אהבתי אותה. אף פעם לא סיימתי אותה, אני בפרק האחרון של העונה הראשונה.
אנונימית