11 תשובות
כן הגיוני אז.
לא הגיוני. הגיוס הוא מ18 ומעלה.
עריכה:
אחרי התשובה שלך, הגיוני. חשבתי שהיא עוד לא חגגה 18.
עריכה:
אחרי התשובה שלך, הגיוני. חשבתי שהיא עוד לא חגגה 18.
שואל השאלה:
מה אתם רציניים.. מישהי שכבר בת 18, נולדה ביולי 2002
מה אתם רציניים.. מישהי שכבר בת 18, נולדה ביולי 2002
אנונימית
שואל השאלה:
מה אבל זה אומר שהיא תתגייס בגיל 19
מה אבל זה אומר שהיא תתגייס בגיל 19
אנונימית
כן יש כאלה שמתגייסים מאוחר, אני מכיר אנשים שהתגייסו בגיל 19 וחצי - 20
גם אני מתגייסת כמעט ב19.
חברה שלי התגייסה שבועיים לפני יום הולדת 19.
מבאס...מבינה אותך.
חברה שלי התגייסה שבועיים לפני יום הולדת 19.
מבאס...מבינה אותך.
שואל השאלה:
ולמה זה קורה?
חח לגבי התשובה האחרונה - זו לא אני האמת, שאלתי כי חברה שלי סיפרה לי על מישהי כזו וחשבתי שהיא לא הבינה נכון
ולמה זה קורה?
חח לגבי התשובה האחרונה - זו לא אני האמת, שאלתי כי חברה שלי סיפרה לי על מישהי כזו וחשבתי שהיא לא הבינה נכון
אנונימית
כנראה בגלל התפקיד והמחזור גיוס
לא נראה לי כי גיל הגיוס הוא מינימום 18
אסור לגייס לפני 18 לא הגיוני...
אה אז כן, לא הסברת את עצמך טוב
באותו הנושא: