התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על הפסטיגל החדש?
14 באוקטובר 2020, 10:02
פסטיגל
2020
שחקנים
חוות דעת
מופעים
4 תשובות
נורא.
"
"Stips"
לא חושב עליו
L
Leviker
ה' ישמורר יש עדין פסטיגלים? מה נהיה עם העולם הזה
~
~ Hakuna Matata~
לא חושב עליו.
J
JBL FLIP 6
באותו הנושא:
לפסטיגל החדש קוראים- "סטורי של פסטיגל" מה אתם אומרים?
מה אתם חושבים על הפסטיגל החדש? אתם הולכים? ואני היחידה שמתגעגעת לפסטיגלים של פעם?
יקראו לפסטיגל החדש "סטורי של פסטיגל" לאן הדרדרנו?!
לפסטיגל החדש ב-2018 קוראים: "סטורי של פסטיגל" מה דעתכם?
מה אתם חושבים על הפסטיגל החדש?
מה דעתכם על הפסטיגל החדש?
מה אתם חושבים על הפסטיגל השנה?
אתם חושבים שנועה קירל ויונתן מרגי ביחד בשביל הפרסום של הפסטיגל או שזה אמיתי?
אחותי רואה את ההצצה לפסטיגל החדש ואני נזכרת מתי שהיו פסטיגלים נורמלים, מתי לדעתכם הפסטיגלים התקלקלו?
מה אתם חושבים על הפסטיגל החדש? אני חושבת שאין עלילה כל ה"פסטיגל" זה רק שירים עלובים של כוכבי רשת
ראיתם את הקאסט החדש של הפסטיגל 2020 מה אתם חושבים? כל זה לדעתי זה עצוב שככה זה יהיה הרשימה של מי שמשתתף בתיאור