9 תשובות
שנגמרו להם הרעיונות לפסטיגלים
קונג פו פסטיגל הכי טוב
באסה שזה כבר לא כמו פעם
אחלה קאסט בסך הכל, אבל נראה שקצת נגמרו הרעיונות...
מי בא איתי לעשות ספיישל שירי פסטיגל מפעם?
תנו ברגליים אל השמיים בואו לפסטיגל תרימו תידייםם
תנו ברגליים אל השמיים בואו לפסטיגל תרימו תידייםם
לא אהבתי כל כך.... מעדיפה את הישנים בהרבה
קשה לי לגבש דעה מוצקה על הדבר הזה
לא אהבתי, מתגעגעת לישנים.
אוי ואבוי. פשוט אוי ואבוי.
באותו הנושא: