5 תשובות
כן
כן
לצערי לפי ההגדרה אחד מה"תסמינים" הם תת משקל.
אבל כל בן אדם שפוי מבין שמה שקובע זה מה שעובר לך בראש ולא הסימפטומים הגופניים
זה תלוי, אבל לא,
לא יאבחנו אותך באנורקסיה נרבוסה
(אנורקסיה טיפוסית)
אם את לא בתת משקל או קרובה לזה..
אם את בעודף משקל/משקל בריא
יאבחנו אותך באנורקסיה לא טיפוסית
(אם את סובלת מכל שאר התסמינים)

אני לא המצאתי את זה, זאת ה"חוקיות".
שואל השאלה:
dragon qweem
כן ברור אני יודעת
שוב פעם אני מאושפזת סתם רציתי לדעת
אנונימית