6 תשובות
אני לגמרי מבינה אותך, כולנו ככה ונשמע שאת מתוסכלת.
תתקשרי לסבתא למרות כל הקשיים, הסבים והסבתות עוברים תקופה מאוד קשה וכדאי שתדברי איתה ותעודדי אותה
דברי איתה ותגמרי עם זה סך הכל שתיים שלוש דקות
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו שאני בוכה ןלא מתקשרת אלייה בוכה
מה אני עושה עם המצב של אמא שלי?
אני מכירה אותה היא בטוח מחר תהיה במוד של פאסיב אגרסיב אבל יותר מתמיד
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם לא מבינה למה היא בוכה
אנונימית
אף אחד לא באמת נהנה בשיחות עם סבתא או סבא תתקשרי אליה תשאלי מה שלומה או שתשאלי אותה בווצאפ כשאת מרגישה שהשיחה תקועה תגידי לה שמתחיל לך שיעור בזום או משהו