6 תשובות
זה בכלל לא פאדיחה, זה נחשב גיל מוקדם עוד, אני מכירה אנשים בני 30-40 עם גשר.
זה בכלל לא פדיחה,
בכללי יש כאלה שיש להם גשר בגיל 35+
התפקיד של הגשר זה ליישר את השיניים, זה לא פדיחה, אל תדאגי :)
(אגב, אני בת 18 ועדיין יש לי גשר)
בכללי יש כאלה שיש להם גשר בגיל 35+
התפקיד של הגשר זה ליישר את השיניים, זה לא פדיחה, אל תדאגי :)
(אגב, אני בת 18 ועדיין יש לי גשר)
זה לא פאדיחה
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש לי פאדיחה, אני רואה מלא ילדות בנות איזה 12 או אפילו 14 עם גשר ועם שיניים יחסית ישרות, כאילו הן איתו כבר איזה שנה+
ורק אני עם שיניים חרא :(
זה פשוט מרגיש לי פאדיחה, אני רואה מלא ילדות בנות איזה 12 או אפילו 14 עם גשר ועם שיניים יחסית ישרות, כאילו הן איתו כבר איזה שנה+
ורק אני עם שיניים חרא :(
אנונימית
גיל 16 וחצי זה לא כזה מאוחר כמו שאת חושבת... הרבה עושים בערך בגיל הזה.
גם אם את חושבת שזה מאוחר, עדיף עכשיו ולא מאוחר יותר.. שימי את הגשר שנה, שנה וחצי, תורידי וזהו.
זה לא שיש לך אופציה לחזור לגיל 14 ולעשות גשר אז פשוט תסיימי עם זה מוקדם כדי שלא תעשי את זה בגיל 20 או משהו כזה
והכי חשוב, אל תשווי את עצמך לאחרים! כל אחד עושה בזמן שלו. אני בת 15 וחצי וממש לא מזמן עשיתי גשר. לעומת זאת יש לי חברה שעדיין לא עשתה (גם בת 15) וצריכה לעשות אבל היא עדיין לא התחילה את התהליך. כל אחד עושה מתי שהוא עושה ואין סיבה להרגיש רע עם עצמך רק כי את רואה ילדים בני 12 עם גשר.. יש גם כאלה שבגיל שלך שעשו גשר אז אל תרגישי שזה פדיחה:)
גם אם את חושבת שזה מאוחר, עדיף עכשיו ולא מאוחר יותר.. שימי את הגשר שנה, שנה וחצי, תורידי וזהו.
זה לא שיש לך אופציה לחזור לגיל 14 ולעשות גשר אז פשוט תסיימי עם זה מוקדם כדי שלא תעשי את זה בגיל 20 או משהו כזה
והכי חשוב, אל תשווי את עצמך לאחרים! כל אחד עושה בזמן שלו. אני בת 15 וחצי וממש לא מזמן עשיתי גשר. לעומת זאת יש לי חברה שעדיין לא עשתה (גם בת 15) וצריכה לעשות אבל היא עדיין לא התחילה את התהליך. כל אחד עושה מתי שהוא עושה ואין סיבה להרגיש רע עם עצמך רק כי את רואה ילדים בני 12 עם גשר.. יש גם כאלה שבגיל שלך שעשו גשר אז אל תרגישי שזה פדיחה:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
תודה לכולם ❤
אנונימית
באותו הנושא: