2 תשובות
אם זה עבודת נוער בקטנה כזה גלידה או משהו, אז נראה לי שזה בסדר גם לשלוח הודעה מסודרת ומנומסת
אם זה עבודה רצינית ברור שבעבודה
אם זה עבודה רצינית ברור שבעבודה
שואל השאלה:
זה סדנית בסופר עבדתי שם שלוש חודשים בערך.
זה סדנית בסופר עבדתי שם שלוש חודשים בערך.
אנונימית
באותו הנושא: