38 תשובות
למה לא?
לא .
במובן מסוים כן אם זה מה שהוא רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימי
שכל אחד יהיה מה שהוא מרגיש לנכון
ברור אפשר לעשות שינוי מין
שואל השאלה:
איך להפוך לבת?
איך להפוך לבת?
אנונימי
כן ברור למה לא
שינוי מין^
ניתוח שינויי מין
שואל השאלה:
ובמראה איך?
ובמראה איך?
אנונימי
במראה פאה ואיפור וכאלה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן איך?
כן איך?
אנונימי
כן.
שואל השאלה:
רוצה כמו בת
רוצה כמו בת
אנונימי
יש כל מיני הורמינים שלוקחים ואז גדל הציצי... הפנים משתנות... מאריכים שיער
וניתוח לשינוי מין
וניתוח לשינוי מין
תלבש מה שאתה אוהב ואם אתה אוהב להתאפר תתאפר אם אתה רוצה להשים פאה תשים פאה
לידה ב2020: זה בן או בת?
חכה שיגדל הוא כבר יחליט
חכה שיגדל הוא כבר יחליט
אנונימי
שואל השאלה:
איזה איפור? ואיזה בגדים הם הכי נשיים?
איזה איפור? ואיזה בגדים הם הכי נשיים?
אנונימי
פשוט תזרום עם הסגנון שלך אתה יכול להסתכל בשיין יש שם הרבה בגדים שאולי תתחבר אליהם
שואל השאלה:
איזה סגנון הכי נשי את ממליצה לי?
איזה סגנון הכי נשי את ממליצה לי?
אנונימי
אתה יכול לשלוח לי הודעה בפרטי אם אתה רוצה אני אשמח לעזור
איפור אפשר ורצוי לקנות במקומות איכותיים כמו סופר פארם ולא בזול כי הזול הזה עולה ביוקר. לגבי הבגדים, שמלות, חצאיות, חולצות בטן וזה :)
אני בעצמי לא יודעת עד כמה אני נשית תסתכל בשיין ותראה לאיזה סגנון אתה מתחבר בטוח יהיה בגדים שתאהב
כן, למה לא ?
לא.
לא.
בן נשאר בן ובת נשארת בת. אפשר לשנות את הגוף החיצוני (ולהרוס אותו) אבל זה לא משנה את מי שנולדת.
יאיי, מינוסים בדרך :)
בן נשאר בן ובת נשארת בת. אפשר לשנות את הגוף החיצוני (ולהרוס אותו) אבל זה לא משנה את מי שנולדת.
יאיי, מינוסים בדרך :)
אנונימי
טכנית לא זה כמו שתגיד האם x יכול להיות x-
כן יש אנשים שמרגישים שתחושת ה"אני" שלהם לא מתאימה לגוף שלהם והם יכולים לבקש שיתייחסו אליהם כפי שהם רוצים וגם לעבור שינויים קוסמטיים אבל דוגרי הכרומוזומים אותם כרומוזומים וככלל בן הוא זה שנותן זרע ובת היא זאת שנכנסת להיריון, זאת מהות הביולוגיה המינית
כן יש אנשים שמרגישים שתחושת ה"אני" שלהם לא מתאימה לגוף שלהם והם יכולים לבקש שיתייחסו אליהם כפי שהם רוצים וגם לעבור שינויים קוסמטיים אבל דוגרי הכרומוזומים אותם כרומוזומים וככלל בן הוא זה שנותן זרע ובת היא זאת שנכנסת להיריון, זאת מהות הביולוגיה המינית
לדעתי לא
באיזה מובן? שינוי מין או התנהגות? בכל מקרה, לדעתי שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם החיים שלו ושיתנהג איך שהוא רוצה וזהו
החברה מאוד שיפוטית וזה לא צריך להיות ככה
החברה מאוד שיפוטית וזה לא צריך להיות ככה
אתה לא יכול להיות בת ב- 100%
בחיים לא, לא משנה מה תעשה או כמה עשיר אתה
בחיים לא, לא משנה מה תעשה או כמה עשיר אתה
אתה בחיים לא יכול להיות בת. ותהיה גאה שאתה בן.
יש לך xy , לבנות יש xx, אי אפשר לשנות את זה ונקווה גם שבעתיד יהיה אי אפשר.
הרופא כבר לא צריך להגיד לאישה שנולד לה תינוק אם זה בן או בת, כי גם ככה התינוק שיהיה מבוגר יחליט פעם אחת שהוא בן ופעם אחת שהוא בת. קרינג
יש לך xy , לבנות יש xx, אי אפשר לשנות את זה ונקווה גם שבעתיד יהיה אי אפשר.
הרופא כבר לא צריך להגיד לאישה שנולד לה תינוק אם זה בן או בת, כי גם ככה התינוק שיהיה מבוגר יחליט פעם אחת שהוא בן ופעם אחת שהוא בת. קרינג
אנונימי
כן.אם היא מרגישה בת-היא בת.
ואנונימי-אפשר לשנות את זה.יש לקחת הורמונים או טסטוסטרון ויש ניתוחים לשנות את האיבר מין.רופאים ומדענים כבר הוכיחו לא פעם אחת שזה טבעי ומולד ושאפשרי לשנות מין.
כן
כן
כן
יש ביג'נדר, ג'נדרפלואיד ועוד א.נשים לא בינארייםות
אגב נשים טרנסיות הן לא בנים, הן בנות שנולדו במין זכר, יש הבדל בין מין למגדר
יש ביג'נדר, ג'נדרפלואיד ועוד א.נשים לא בינארייםות
אגב נשים טרנסיות הן לא בנים, הן בנות שנולדו במין זכר, יש הבדל בין מין למגדר
באותו הנושא: