7 תשובות
תלכי לרופא עכשיו!!!
תנסי לחכות ,תגידי להורים שלך ולא לשפשף את העין .
מקווה שזה יצא מהר
מקווה שזה יצא מהר
אנונימית
אם זה באמת שם וזה לא סתם ההרגשה מוקד עכשיו
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
באמת חייב עכשיו??? בלילה???
באמת חייב עכשיו??? בלילה???
את יכולה גם להתקשר למוקד או להתייעצות עם רופא/אחיות. כדי לראות מה לעשות
לפגיעות בעין צריך להתייחס ברצינות
הנחיות חשובות לטיפול ביתי בחדירה של גוף זר לעיניים:
היו עדינים ורגישים.
יש לשטוף את העין במים בטמפרטורה נעימה.
חשוב לבדוק את העין בעצמכם אך מומלץ ביותר לתת לאדם נוסף להסתכל ישירות בעין הפגועה.
חשוב להאיר את העין ולבחון אותה מכמה צדדים וזוויות.
מוטב להימנע משפשוף של העין. הסיבה לכך נעוצה בעובדה ששפשוף העין בזמן שממוקם בה עצם זר, עלול להוביל לשריטה עמוקה של הקרנית.
אם יש לכם ספק בנוגע לכך שגוף זר הצליח לחדור לכם לעין, פנו באופן מידי לבדיקת רופא.
מתוך הכתבה בקישור שהוספתי למעלה
היו עדינים ורגישים.
יש לשטוף את העין במים בטמפרטורה נעימה.
חשוב לבדוק את העין בעצמכם אך מומלץ ביותר לתת לאדם נוסף להסתכל ישירות בעין הפגועה.
חשוב להאיר את העין ולבחון אותה מכמה צדדים וזוויות.
מוטב להימנע משפשוף של העין. הסיבה לכך נעוצה בעובדה ששפשוף העין בזמן שממוקם בה עצם זר, עלול להוביל לשריטה עמוקה של הקרנית.
אם יש לכם ספק בנוגע לכך שגוף זר הצליח לחדור לכם לעין, פנו באופן מידי לבדיקת רופא.
מתוך הכתבה בקישור שהוספתי למעלה
באותו הנושא: