3 תשובות
כול ההגבלות שהטילו על הפגנות כדי לצמצם את ההפגנות כמה שיותר ובאותה מידה לאפשר להם להפגין כדי שזה לא ייקרא דיקטטורה ההגבלות היו שמותר להפגין קילומטר מהבית ועד 20 איש וגם עם ההגבלות המפגינים הפרו אותם אז מה הקטע?
שואל השאלה:
הרוב הגדול של המפגינים ממש לא הפר אותן, אני כל שבוע הייתי במחאה 750 מטרים מהבית שלי
הרוב הגדול של המפגינים ממש לא הפר אותן, אני כל שבוע הייתי במחאה 750 מטרים מהבית שלי
אנונימית
נכון אבל היו גם יותר מעל 20 איש כמו שקבעו
באותו הנושא: