5 תשובות
תקבעו להפגש ודברי איתו על מה שאת מרגישה.
את לא ממש יכולה לצאת מיזה בלי שהוא יפגע..
את לא ממש יכולה לצאת מיזה בלי שהוא יפגע..
אין דבר כזה לצאת מזה בלי להיפגע פשוט תבקשי ממנו להיפגש ותסבירי לו ברובע פנים אל פנים אין דרך יותר טובה ממש
שואל השאלה:
ברור שאין דבר כזה בלי לפגוע פשוט אני מנסה כמה שפחות
ברור שאין דבר כזה בלי לפגוע פשוט אני מנסה כמה שפחות
שואל השאלה:
ומזה תודה לשניכם ( תדמיינו שיש פה אימוגי חמוד כזה )
ומזה תודה לשניכם ( תדמיינו שיש פה אימוגי חמוד כזה )
תרשמי לו שאת לא שלמה עם הקשר . שאת לא רוצה לפגוע בו. ואת רוצה להפרד . אני בטוח שהוא יבין . תוכלו להשאר ידידים !
באותו הנושא: