4 תשובות
פשוט לא לדבר איתן
עם חברות כאלו מי צריך אויבים?
לא לדבר איתן ולסנן אותן מכל מקום אפשרי
לרשום הודעה ואפילו חא להתקשר/לקבוע פגישה.
ולרשום
תקשיבי,
אני את הגן סיימתי מזמן ופחות מתאים לי לחזור לשם..
אז ממש מתנצלת שאני לא רוצה להמשיך לדבר איתך פשוט התנהגות של גן זה פחות הקטע שלי.. אולי בעוד כמה שנים
סורי :(