7 תשובות
שימי פס עליהם ולכי עם מה שאת רוצה .
למה לא מרשים לך ? זה החיים שלך תעשי מה שבאלך
תלכי עם שורט
שואל השאלה:
אין לא מרשים לי אומרים לי שיש גברים שמחפשים לאנוס וכאלה
אנונימית
תגידי להם אני יודעת שלמור על עצמי טוב מאוד ועם קורה לי משנו זה על אחריותו ולכי פשוט אל תדברי יותר פשוט לכי להם מול הפרצוף
אם זאת הסיבה שבה את בדיכאון המצב שלך טוב... חוץ מזה שאת בת 21 אז אף אחד לא יכול להגיד לך מה לעשות...
דיכאון? פסיכיאטר אבחן אותך? מאמינה שלא, אז אל תשתמשי במושג הזה סתם בבקשה. את לא מבינה אפילו כמה זה מזלזל.
לגבי השורט; תנסי לדבר על זה עם ההורים, תדעי מה המניעים שלהם ותביאי טענות נגד.
לא כל גבר מחפש לאנוס זה פשוט משפט לא נכון תסבירי את זה ואם את כבר בת 21 את אמורה לעשות מה שאת רוצה