8 תשובות
גם אני ככה (נראלי שהוא אוהב אותי...) אבל לא בקטע זוגי או רומנטי גם כי הוא ביישן פיצוצים וגם כי לא מרגיש לי ככה. אבל היי אם ככה לכי על זה , תגידי לו
אה, מה ז"א מרחק? הוא לא בבית ספר שלך?
שואל השאלה:
לא , לא מאותה עיר
לא , לא מאותה עיר
אנונימית
אהה..אוקיי..אני מאמינה שכשיש אהבה גדולה אז המרחק לא מפריע, הכל אפשרי אם רוצים..תנסי פשוט להתחבר אליו יותר ולספר לו
שואל השאלה:
אנחנו מחוברים כבר .. הוא אוהב אותי ואני אותו ותודה לך
אנחנו מחוברים כבר .. הוא אוהב אותי ואני אותו ותודה לך
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט המרחק הורס הכל
פשוט המרחק הורס הכל
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם אוהב אותי אבל שמעי זה לא שזה חד צדדי
הוא גם אוהב אותי אבל שמעי זה לא שזה חד צדדי
אנונימית
מה שנקרא - i feel you
גם אני במצב בדיוק כזה, ואין לי אומץ להגיד את זה. מה שאני עושה זה פשוט מגיבה לו לסטורים לפעמים ושולחת לו הודעות ואומרת שזה סתם משיעמום כדי לפתח נושאי שיחה משותפים.
גם אני במצב בדיוק כזה, ואין לי אומץ להגיד את זה. מה שאני עושה זה פשוט מגיבה לו לסטורים לפעמים ושולחת לו הודעות ואומרת שזה סתם משיעמום כדי לפתח נושאי שיחה משותפים.
באותו הנושא: