6 תשובות
אנחנו לא אוהבים שאתן "משחקות אותה קשה" תהיי את ותראי לפי הסיטואציה לא הכל חייב לבוא בפעם אחת , בהצלחה לך
שואל השאלה:
ברור.. אני שואלת רק בקטע של נשיקה.
אם יקרה מצב שהוא יבוא לנשק אותי לסובב את הראש או לזרום?
כי מצד אחד לא באלי שהכל יקרה בבת אחת כמו שאמרת, באלי שיהיה בנינו מתח כזה. ומצד שני לא באלי לצאת גם כאילו אני משחקת אותה קשה להשגה.. אז אני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה :)
אנונימית
מה שאת מרגישה לנכון לאותו רגע
פשוט תהיי את כמו שאת כשאת מדברת איתו בטלפון..
אם יהיה הזמן המתאים לנשיקה שניכם תרגישו את זה וזה יקרה
בהצלחה (:
עדיף יותר שאת תזרמי לנשיקה, בנים יכולים להיות מפגרים בקטע הזה.. אני גם
אנונימי
באותו הנושא: