2 תשובות
המדינה שלנו דפוקה.
ועד ינואר ילמדו אותכם וכנראה גם נחזור לבית הספר.
אני חושבת גם שהורידו מכמות החומר אם אני לא טועה אז זה כבר טוב
ועד ינואר ילמדו אותכם וכנראה גם נחזור לבית הספר.
אני חושבת גם שהורידו מכמות החומר אם אני לא טועה אז זה כבר טוב
^ חוזרים ב10.1
ולא, לא הורידו חומר משמעותית.
וכן, הלכה הבגרות. בהצלחה למשרד החינוך להתמודד עם כל הילדים הנכשלים.
ולא, לא הורידו חומר משמעותית.
וכן, הלכה הבגרות. בהצלחה למשרד החינוך להתמודד עם כל הילדים הנכשלים.
באותו הנושא: