2 תשובות
המדינה שלנו דפוקה.
ועד ינואר ילמדו אותכם וכנראה גם נחזור לבית הספר.
אני חושבת גם שהורידו מכמות החומר אם אני לא טועה אז זה כבר טוב
^ חוזרים ב10.1
ולא, לא הורידו חומר משמעותית.

וכן, הלכה הבגרות. בהצלחה למשרד החינוך להתמודד עם כל הילדים הנכשלים.