11 תשובות
שואל השאלה:
יואו הרגע הזה שזה עוד חודש בדיוק קורה
יואו הרגע הזה שזה עוד חודש בדיוק קורה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מעדיפה כבר להיות בבית ספר
אני מעדיפה כבר להיות בבית ספר
אנונימית
לא רק זה יכול להיות שנלמד שבוע בזום, שבוע בבית ספר וככה הלאה... אני כבר שונאת את שנת הלימודים הזאת והיא אפילו לא התחילה.
זו דרך נוראית וברור שמי שמחליט על הדברים האלה לא בילה יום בחייו בבית ספר.
שואל השאלה:
הזום מתסכל אבל העבודות שבאות אחריו יותר.
הזום מתסכל אבל העבודות שבאות אחריו יותר.
אנונימית
עדיף זום מבית ספר
עדיף להיתקע 7 שעות בבית ספר מאשר להיתקע כמה שעות עם המורים בזום שבכלל לא מסבירים טוב ונותנים עבודות ללא הפסקה.
שואל השאלה:
וכל מילה בסלע.
וכל מילה בסלע.
אנונימית
זה גרוע
למידה מרחוק זה האוייב.
לא מבינה את מי שאוהב אתזה.
לא מבינה את מי שאוהב אתזה.
שואל השאלה:
יואוו גם אני
יואוו גם אני
אנונימית
באותו הנושא: