אני מרגישה כאילו המוח שלי התנוון, הוא לא יכול להכיל מידע.
הייתי שנתיים בצבא ולא היה לי טוב, חוויתי התקפי חרדה שם על ימין ועל שמאל. עכשיו, השתחררתי לפני כמה חודשים ואני רוצה להתחיל ללמוד לפסיכומטרי. ומה קרה, אני פשוט שמה לב שהמוח שלי פשוט לא פועל, לא פועל!!! הייתי תלמידה טובה בתיכון , ועכשיו אני לא מסוגלת ללמוד. זה הגיוני שמצב כזה קורה? בבקשה עזרה. תעזרו לי אולי באינטרנט יש משהו