4 תשובות
כל דבר בחיים דורש אימון ורענון, אז הגיוני שאת מרגישה פער מסויים.. את יכולה לעשות תשבצים, ללמוד אפילו לפסיכומטרי, לקרוא ספרים וכו'
כמו שאם תעשי כושר הרבה זמן ואחרי זה תפסיקי כשתרצי לחזור לא תהיי עם אותה יכולת,צריך לאמן את המוח, לעשות תרגילים במתמטיקה וכו'
פשוט מדי פעם תקראי או סתם תעשי משהו שמפעיל את המוח והכל יהיה טוב
לא התנוון אבל המוח שובח דברים אם אנחנו לא משתמשים בהם
באותו הנושא: