4 תשובות
אני קצת חלוקה בדעתי על זה אבל הרבה יותר נוטה לכיוון של נגד ניסויים בבעח.
מצד אחד זה נוראי
מצד שני אם לא היו ניסויים בבעלי חיים לא היינו איפה שאנחנו היום, בעיקר מבחינת טכנולוגיות רפואיות.
מצד אחד זה מזעזע
מצד שני, אם לא היו ניסויים בבעלי חיים אז הרבה מהתרופות שקיימות היום לא היו מוכחות כיעילות, כי מי מוכן לסכן חיי אדם בשביל זה?
תאורטית במקרים מעטים אמורים לאפשר ניסויים שמוודאים שעושים את הפגיעה המינימלית.
אבל רבים מהניסויים סתם בשביל להכין שמפו או מתעללים הרבה יותר מדי שלא לצורך
אנונימי