9 תשובות
וואי את כל כךך צודקתתתת
כי הבנות רוצות להיות כמו מי שהן רואות ברשתות החברתיות ואפילו רוצות להגיע לגירעון קולינרי (הגדרה חדשה להרעבה עצמית) בשביל להיראות כמוהן
כן את צודקת אבל גם אם הבנות לא ישימו על החברה ועל הבנים עדיין יהיה להן לחץ מצד המשפחה וזה נוראי
אנונימית
כי בעיות של דימוי גוף פוגעות בעיקר בבנות.
פמיניסטיות אל תצאו עליי.

עריכה: "אנורקסיה שכיחה יותר בנשים מאשר בגברים - בדרך כלל בשכיחות של 1:10. בשנים האחרונות נרשמה עלייה בשיעור הגברים שלוקים בהפרעה." (הועתק הודבק מוויקפדיה ואני לוקח אנורקסיה כדוגמא)

תהנו לעשות מינוסים לעובדות.
כל כך נכון
שואל השאלה:
אבל הבנות ברשתות החברתיות עומדות בחנויות מסויימות שלא יראו את הגוף שלהן, עורכות משמשות מלטשות ובעיקרון משחקות הברבריות בגוף שלהן עם אפליקציות ותוכנות. למה לשאוף להיות משהו לא אמיתי?!
אנונימית
הבעיה היא בטבע של בני האדם שנוטה ללכת אחרי העדר ואחרי נורמות חברתיות. הנורמה החברתית תמיד הייתה קיימת בחברה המודרנית ותמיד משתנה עם השנים.
כולם צריכים לשאוף להיות בריאים. בלי קשר לבן או בת.
את צודקת. אני חושבת שהם אוהבים רזות כי ככה פשוט הגוף צריך להראות. כאילו לא בקטע שכולן צריכות להראות אותו דבר או משו כזה. פשוט למשל בחורה שיש לה מבנה יחסית של רזות אבל היא די שמנמנה אז לדעתי זה מראה כזה על חוסר יכולת שלה להתמיד בספורט או לאכול בריא.
עדיין זה כאילו לא בסדר שבכל הרשתות והכל אז האסון שולט והכל.אבל אם זה היה הפוך-שלהיות שמן זה יפה אז זה היה ממש לא טוב.כי הכי טוב לגוף שלנו להיות רזה מבחינה בריאותית.