14 תשובות
אין סיבה שתשנא את עצמך, תתחיל לאהוב
שואל השאלה:
וואו תודה שינית לי את החיים
אנונימי
מה אתה שונא בעצמך?
מוזמן לפנות אליי
שואל השאלה:
אני מאנייק.
אני פוגע בכולם.
אני רוצה רק את מי שלא רוצה בי ומי שדווקא רוצה בי אני דוחף ומרחיק.
אין לי שום יכולות חברתיות.
אין לי מישמעת עצמית או כח רצון מאיזשהו סוג.
ויש עוד
אנונימי
תהיה בכוח דווקא עם אלה שצוחקים מהבדיחות שלך ומפרגנים לך
ואתה תראה שבסוף זה הכי כיף.
אתה יכול לדבר איתי על זה בפרטי... אם בא לך
שואל השאלה:
זה הקטע. פשוט לא כיף לי עם אנשים שרוצים אותי.
אנונימי
מה שציינת אלו דברים שעם כוח רצון אתה יכול לשנות.
אם אתה לא אוהב את זה זה סימן שזה צריך להשתנות אז קדימה תשנה את זה!
תשים לב להתנהגות שלך תשים לב לאיך שאתה מגיב לסיטואציות ותנסה לשנות את הצורת התנהגות שלך.
אנונימית
ממה שאני רואה פה זה לא פשוט דימוי עצמי נמוך. כי אתה מתאר לי כאן בעיות שהן בשליטתך. אתה כנראה עכשיו בעיצומו של תהליך עם עצמך שתצא ממנו אדם טוב יותר. אל תקח את זה קשה.
תראה סירטוני מוטיבציה
חחח ברוך הבא למועדון :)
יש נטייה כזאת להגדיר את האנשים שרוצים אותך כ"סאחים", כי אתה אוטומטית אומר אני לא שווה כלום, אם הם רוצים אותי הם מטומטמים ומשעמם לי איתם. תאמין לי שברגע שתתחבר איתם אתה תגלה שזאת טעות והם יותר מזה