התחברות
הרשמה
רק אני מרגישה בתקופה האחרונה ריקנות
9 באוקטובר 2020, 12:15
מצב רוח
בדידות
דיכאון
2 תשובות
לא רק את זאת תקופה כזאת . בגלל הקורונה אי אפשר להציב מטרות
Skylight
בעתיד זה ישתנה אני מקווה... מבין אותך
ז
זקנבוט
באותו הנושא:
איך אתם מרגישים בתקופה האחרונה ולמה?
רק אני מרגישה שהאתר הזה ממש התדרדר בתקופה האחרונה??
היי,אני כמעט בת 17..כיתה י"א..מרגישה קצת מוזר בתקופה האחרונה
למישהו גם הייתה תקופה של ריקנות שלא מרגישים כלום חוץ מכאב?
אני מרגישה נורא יפה בתקופה האחרונה
אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע למשהו שכתבתי אתמול על מה שאני מרגישה בתקופה האחרונה..
רק אני מרגיש בתקופה האחרונה ממש מוזר ? מרגיש ריקנות, חוסר מימוש עצמי ושמתבזבז לי הזמן על פארש..
אני מרגיש רע בתקופה האחרונה ורק מחכה שמישהו מהחברים ישים לב וישאל אותי
בתקופה האחרונה נעלמו כל החברות שלי ...עכשיו אני מרגישה די לבד...
בתקופה האחרונה אני מרגישה ממש לא רעבה...
איך אתם מרגישים בתקופה האחרונה?