3 תשובות
אם לא תתייצב אחר כך אתה יכול ללכת לכלא
בעקרון כלום.
קיבלתי איזה 4\5 צווים.
אם לא תלכי לצו בסוף זה יגיע לזה שתקבלי "צו לפני מעצר" ואם לא תתייצבי לצו הזה אז יבואו לעצור אותך.
קיבלתי איזה 4\5 צווים.
אם לא תלכי לצו בסוף זה יגיע לזה שתקבלי "צו לפני מעצר" ואם לא תתייצבי לצו הזה אז יבואו לעצור אותך.
לחברה שלי נתנו צו איזור יציאה מהארץ ולחברה השניה נתנו תו לפניי מעצר, פשוט לכי זה שטויות
באותו הנושא: