4 תשובות
כן
כן, זה היה פעם ("פססט"), חבל שהסירו את זה
כןן
שואל השאלה:
אני מרגישה בנוח, ואמרתי חברים ברבים אבל למען האמת זה רק מישהו אחד שאנחנו מדברים כבר חודשיים על סמך יומיומי, אני פשוט לא רוצה לבקש את המספר וליצור אי נוחות, וגם אין לו אינסטגרם ואפשר לומר שמובן מסויים אני מפחדת לגלות בסוף שהוא לא מי שהוא אז אני מעדיפהצלדבר איתו וליהנות ככה
אני מרגישה בנוח, ואמרתי חברים ברבים אבל למען האמת זה רק מישהו אחד שאנחנו מדברים כבר חודשיים על סמך יומיומי, אני פשוט לא רוצה לבקש את המספר וליצור אי נוחות, וגם אין לו אינסטגרם ואפשר לומר שמובן מסויים אני מפחדת לגלות בסוף שהוא לא מי שהוא אז אני מעדיפהצלדבר איתו וליהנות ככה
אנונימית
באותו הנושא: