4 תשובות
זה לא ממש גרוע זה פשוט עודף משקל.
וכן, משקל קשור לגנים
אנונימית
לא .. כל אחד ומה שהוא אוהב .
זה לא ממש גרוע, זה כן עודף משקל וזה לא כזה בריא אבל אם את מרגישה טוב עם הגוף שלך אז מה זה משנה? מה שחשוב זה מה שאת מרגישה
ומשקל בדרך כלל קשור לגנים, אבל אני מכירה מישהו שכל המשפחה שלו רזים ורק הוא מלא, אז לא בהכרח.
זה עודף משקל...זה לא גרוע זה פשוט לא ככ בריא