8 תשובות
יש מצב שהם רוצים שתתני להם עוד צ'אנס או סתם לעשות רגשות אשמה.. מה שבטוח זה שאם הוצאת אותם מהחיים שלך אז להחזיר אותם זה לא בהכרח החלטה נכונה. זה לחזור על העבר ולחיות באפשרות שהם יחזרו ויפגעו בך שוב.. עדיף להראות להם איך ההתקדמות שלך והאושר שלך נבנה ואת כל מה שהם הפסידו כשפגעו בך :)
שואל השאלה:
סקרנות לגבי מה?
אנונימית
איך את מרגישה אחרי מה שהם עשו לך
שואל השאלה:
פגועה ממש ולא מוכנה לחזור איתם לקשר. למה?
אנונימית
חחח לא התכוונתי
שאלת לגבי מה הסקרנות אז עניתי לך
הם רוצים מן הסתם לדעת מה את מרגישה וחושבת עליהם
שואל השאלה:
למה? מה אכפת להם?
אנונימית
סקרנות ....