8 תשובות
יש מצב שהם רוצים שתתני להם עוד צ'אנס או סתם לעשות רגשות אשמה.. מה שבטוח זה שאם הוצאת אותם מהחיים שלך אז להחזיר אותם זה לא בהכרח החלטה נכונה. זה לחזור על העבר ולחיות באפשרות שהם יחזרו ויפגעו בך שוב.. עדיף להראות להם איך ההתקדמות שלך והאושר שלך נבנה ואת כל מה שהם הפסידו כשפגעו בך :)
סקרנות
שואל השאלה:
סקרנות לגבי מה?
סקרנות לגבי מה?
אנונימית
איך את מרגישה אחרי מה שהם עשו לך
שואל השאלה:
פגועה ממש ולא מוכנה לחזור איתם לקשר. למה?
פגועה ממש ולא מוכנה לחזור איתם לקשר. למה?
אנונימית
חחח לא התכוונתי
שאלת לגבי מה הסקרנות אז עניתי לך
הם רוצים מן הסתם לדעת מה את מרגישה וחושבת עליהם
שאלת לגבי מה הסקרנות אז עניתי לך
הם רוצים מן הסתם לדעת מה את מרגישה וחושבת עליהם
שואל השאלה:
למה? מה אכפת להם?
למה? מה אכפת להם?
אנונימית
סקרנות ....
באותו הנושא: