13 תשובות
מרגישים רע שפגעו בך ורוצים להגיד לך סליחה.
שואל השאלה:
למה פתאום הם מרגישים רע?
אנונימית
^ מה שאמרו מעליי או שהם סתם רוצים לשחק בך.
שואל השאלה:
למה שירצו לשחק דווקא בי?
אנונימית
רוצים להתנצל כי הם מרגישים רע
את יודעת שהם מתחרטים אז די
כנראה המצפון שלהם מכאיב להם
שואל השאלה:
למה?^
אנונימית
כי ככה כי זה מכאיב להם די
או שהם מרגישים רע או שסתם משעמם להם
כנראה הם התחרטו ורוצים לדבר איתך
כי הם מתנצלים ואכפת להם ממך אחרת לא היה להם אכפת אם היית משאירה תחסימה. מובן ??
כנראה רוצים להגיד לך סליחה..