התחברות הרשמה

מה הייתם עושים במצבי??

אני התחלתי לראות סרט ואמא שלי אמרה לי שבשמונה היא רוצה לראות חדשות אז פיניתי לה את הטלוויזיה ואמרתי לה שכשהיא מסיימת שתקרא לי שאני אמשיך את הסרט.
עכשיו יצאתי לסלון ואני רואה שהבן זוג שלה שם תכנית שלו בטלוויזיה אז ביקשתי להעביר לסרט שאמשיך לראות אותו. הם אמרו שבתשע וחצי יש משחק כדורגל שהוא רוצה לראות אבל אני כבר באמצע סרט אז אמרתי להם שתורי עכשיו כי הם כל הערב על הטלוויזיה ואני בחדר.. אז אמא שלי אמרה לי שהיה לי את כל היום לראות טלוויזיה והסברתי לה שלא תמיד אני רוצה לראות טלוויזיה במשך היום ויש דברים אחרים שאני עושה. והיא תמיד משיבה ב- "בערב זה זמן של כולם לא רק שלך ואת לא יכולה לשים סרטים רק שלך כי אותנו זה לא מעניין." אהה אבל שהם רואים חדשות מהרגע שהוא חזר מהעבודה ועכשיו הכדורגל המפגר שלכם זה בסדר.
זה ממש מתחיל לעצבן וכל פעם שאנחנו כן מנסים לבחור סרט לכולנו הם אף פעם לא מרוצים ממה שאני מציעה.
מה הייתם עושים במקומי?
8 באוקטובר 2020, 21:40
מצב רוחמה לעשותריביםמשפחהטלוויזיה    
3 תשובות
תנסה לדבר עם אמא שלך על זה
ח
חד קרן ורוד עם נוצות
שואל השאלה:
היא תמיד לוקחת את הצד שלו זה לא יעזור
אנונימית
תנסי לראות מתי שכולם ישנים או לא בבית הכי כיף
ח
חד קרן ורוד עם נוצות
באותו הנושא:
מה הייתם עושים במצבי? ):
מה הייתם עושים במצב כזה?
מה הייתם עושים במצב כזה? 0_0 אמאאללהה
מה הייתם עושים במצב כזה?
מה הייתם עושים במצב שאתם נחשבים המוזרים של השכבה וכולם יורדים עליכם?.
פאק... מה הייתם עושים במצב שלי?
דחוף כנסו: בנים מה הייתם עושים במצב כזה, ובנות מה הייתם חושבות שחבר שלכן היה עושה..
בנים מה הייתם עושים במצב כזה? (חשוב מאוד!!)
מה הייתם עושים במצב כזה?
שאלה לבנים, אם חברה שלכם הייתה בוכה מה בתכלס הייתם עושים במצב כזה?
מה הייתם עושים במצב כזה?