5 תשובות
אם הוא לא אוהב אותי כמו שאני ורק מעיר לי אז הוא לא באמת אוהב אותי וזה לא מערכת יחסים טובה בשביל שנינו..
אנונימית
נפרדים.
הייתי מנסה לפתור את העניינים אבל אם זה עדיין לא היה פוסק לצערי חותכת אני מוכנה לעשות הכל בשבילו אבל אם יש על כל דבר תלונה פה כבר אני לא אשמה
שואל השאלה:
הוא לא מעיר על כל דבר, אלא על דברים שמפריעים לו. בכל זאת נפרדים?
הוא לא מעיר על כל דבר, אלא על דברים שמפריעים לו. בכל זאת נפרדים?
אנונימית
מנסים לפתור את הדברים שמפריעים גם תלוי מהם ואם את רואה שאת משתדלת וזה ממשיך אז אין כל כך מה לעשות עם זה שישתנה
באותו הנושא: