5 תשובות
טבעונות זה דווקא בריא יותר רק אם אוכלים אחראי,כי חומצות אמינו מפוזרות בכל מיני ירקות לעומת בשר שזה הכל ביחד, אז צריך לגוון, אבל בעיקרון כן יותר בריא להיות טבעוני ויש מלא סרטים תיעודיים על זה, כולל בנטפליקס
אני לא רוצה להגעיל אבל נותנים לתרנגולות ופרות מלא אנטביוטיקה ( וחימיכלים אחרים )בשביל שייצרו יותר.
ואנשים טיבונים מקבלים חלבון וכזה מירקות ותחליפים בריאים
אז הם יותר בריאים
ואנשים טיבונים מקבלים חלבון וכזה מירקות ותחליפים בריאים
אז הם יותר בריאים
כי זה לא 'אוכל' שמותאם לגוף שלנו
שואל השאלה:
נטפליקס? באמת?
זה מקור מדעי מימן?
נטפליקס? באמת?
זה מקור מדעי מימן?
^ כן מה הבעיה בנטפליקס...
באותו הנושא: