13 תשובות
קורס 60 הוא בעיקר עיוני אך יש בו גם חלקים מעשיים
לומדים על אנטומיה, החייאה, פתופיזיולוגיה של מצ"חים וטראומה...
סכמות טיפול בחולה ופצוע וזהו בעקרון...

נבחנים על כל מה שלומדים בקורס...
בחינה עיונית ומעשית
שואל השאלה:
רשמו לנו שהכל יקרה ביום אחד (הדרכה ובחינה מעשית) איך זה יהיה?
באותו יום פשוט מגיעים עושים גם בחינה עיונית שהיא אמריקאית וגם מעשית שזה בדרכ סכמת החייאה או מסכמת טיפול בחולה לסכמת החייאה...
באותו היום פשוט מגיעים, עושים אץ המבחן העיוני ( הכל שאלות אמריקאיות) ואחרי שאתה מסיים פשוט הולכים לעשות את המעשי שבדרך כלל זה על סכמת החייאה.
שואל השאלה:
ויש רק מועד ב? כאילו אם מישהו נכשל עוד פעם הלכה לו ההזדמנות?
שואל השאלה:
אנחנו לא למדנו על בובה בכלל אז כאילו קודם כל תיהיה לנו הדרכה ואז הבחינה?
כנראה שיהיה לכם יום השתלמות כזה, וכן, יש מועד ב', הם לא מחפשים סתם להכשיל והם רוצים שכמה שיותר יעברו.
יש מועד ב ולכל מועד ב יש מועד ג ולכל מועד ג יש מועד ד ולכל מועד ד יש מועד ה ולכל מועד ה יש מועד חריגים.

בסוף כולם עוברים
שואל השאלה:
ואו תודה אז אין מצב שאני לא עוברת!
פשוט הייתי בלחץ כי קצת קשה לי לזכור את החומר אבל אחותי הסבירה לי שיטה לזכור:
1. קוראים ברפרוף את הנושא ומבינים רעיונות מרכזיים.
2. מתחילים לזכור פרטים.
3. מסתירים את החומר ובודקים שזוכרים.
כל החומר מבוסס על הגיון אם יש לך הגיון בריא אז את אמורה לזכור הכל אין סיבה שלא
שואל השאלה:
אחרי שעוברים את המעשי מחלקים לנו את המדים או שיש עוד שלב?
מדים מקבלים רק איזה חודש וחצי חודשיים אחרי שנכנסים להתנדבות...
לוקח זמן למרכז הלוגיסטי להביא את המדים.
שואל השאלה:
אוקיי תודה יואו אני מתרגשת!!