4 תשובות
עושים קודם ראיון.
ואז היכרות כזאת של כל מי שהתקבל לקורס.
ואז היכרות כזאת של כל מי שהתקבל לקורס.
אני עשיתי ואנחנו עשינו היכרות כזה ואז סיפרו לנו בקצרה על ההיסטוריה ואז המשכנו לחומר של הקורס
שואל השאלה:
ואיך לעבור את הריאיון? מה הם שואלים בערך
ואיך לעבור את הריאיון? מה הם שואלים בערך
אנונימית
בהתחלה נותנים לך למלא טפסים (שם שם משפחה, כתובת, מיקוד, אלרגיה לדברים, באיזה ימים ושעות את יכולה ודברים כאלה) אחרכך את עושה ראיון אישי ששם שואלים אותך אם את מפחדת מדם למה דווקא מדא ודברים כאלה.
אחרי כמה שבועות מודיעים לך אם התקבלת לקורס כן או לא ואם כן אז אומרים לך שעה שאת צריכה להיות בתחנה שבה עשית את הראיון.
בפעם הראשונה בקורס יותר עושים היכרות ובזמן שנשאר מתחילים ללמוד קצת
אחרי כמה שבועות מודיעים לך אם התקבלת לקורס כן או לא ואם כן אז אומרים לך שעה שאת צריכה להיות בתחנה שבה עשית את הראיון.
בפעם הראשונה בקורס יותר עושים היכרות ובזמן שנשאר מתחילים ללמוד קצת
באותו הנושא: