3 תשובות
תפגשי איתו ותדברי על זה איתו.
את לא יכולה להאשים אותו בגלל שככה זה ידידים בצבא.
נפגשים פעם ב..
אין מה לעשות):
את לא יכולה להאשים אותו בגלל שככה זה ידידים בצבא.
נפגשים פעם ב..
אין מה לעשות):
שואל השאלה:
זה לא קשור לזה שאנחנו נפגשים פעם ב... הוא פוגע בי בהתנהגות שלו ואני מנסה להתנתק ממנו אבל אני ככ מתגעגעת
זה לא קשור לזה שאנחנו נפגשים פעם ב... הוא פוגע בי בהתנהגות שלו ואני מנסה להתנתק ממנו אבל אני ככ מתגעגעת
אנונימית
תדברי איתו על זה. אולי יש משהו שמפריע לו
באותו הנושא: