3 תשובות
תפגשי איתו ותדברי על זה איתו.
את לא יכולה להאשים אותו בגלל שככה זה ידידים בצבא.
נפגשים פעם ב..
אין מה לעשות):
שואל השאלה:
זה לא קשור לזה שאנחנו נפגשים פעם ב... הוא פוגע בי בהתנהגות שלו ואני מנסה להתנתק ממנו אבל אני ככ מתגעגעת
אנונימית
תדברי איתו על זה. אולי יש משהו שמפריע לו