2 תשובות
בהתחלה את בלובי מחכה שכל השחקנים ייכנסו . אחד מתוך 10 הוא הרוצח והוא צריך להרוג את כולם בלי להיתפס ( בלי שיראו אותו ) . אם את לא הרוצחת יש לך למעלה בצד שמאל משימות שאת צריכה לעשות ואז אם את רואה גופה של שחקן את מדווחת ומתחיל דיון אם מישהו ראה את הרוצח או לא
אתם קבוצה של עשרה ויש בתוכה אחד עד שלוש בוגדים
את זה את בוחרת כמה יהיו
המטרה שלכם זה לגלות מי הבוגד האמפסטןר
לבוגד יש יכולת הריגה וכניסה לתעלות ביוב ולעבור ביניהם
ככה תוכלו לזהות אותו
אתם צריכים לעשות משימות אחרי שהבוגד הורג אתכם אתם רוחות ואתם יכולים להשלים חלק מהמשימות אבל מה שתרשמו בצאט לא יופיע לאלו שחיים
האמפסטור נבחר באופן רנדומלי
אם יש לך שאלה תפני אליי בפרטי
בכל פעם שמישהו רואה גופה הוא יכול לעשוץ vote הצבעה ובהצבעה חברי הקבוצה צריכים להתכתב בצאט ולהחליט מי הבוגד
הצאט פתוח רק במהלך ההצבעה שלא תוכלו לתכננן תוכנית במהלך המשחק