5 תשובות
אי אפשר
שואל השאלה:
איך הגעת? אצלי בביהס אפשר אני פשוט צריכה להבין איך נרשמים וזה
אנונימית
מבקשים דרך שליחת הודעה לאתר טיקטק להתנדב שם וגם מבקשים מרכז ההתנדבות בבית הספר שלך שיאשר לך התנדבןת שם. את פשוט הולכת לשאלות שילדים שואלים שם ומצלמת פתרונות (את בוחרת את הנושאים שאת רוצה לענןת) כל תשובה מביאה לך נקודות ובהכ את צריכה לצבור 1200 נקודות וזהו. התנדבות שווה כי צוברים מהר מאוד נקודות
שואל השאלה:
את יודעת כמה נקודות מביאה כל שאלה?
אנונימית
אני בעצמי מתנדבת שם מכיתה י'(עכשיו י'ב ועדיין מתנדבת שם), אם יש לך שאלות בנושא את יכולה לשאול אותי. אם את עונה מלוח בקשות זה 30 נקודות ואם מעלה מספר בעצמך זה 10 נקודות. 20 נקודות שוות ערך לשעת התנדבות, כך ש600 נקודות זה 30 שעות ו1200 נקודות זה 60 שעות. כמו שצוין, אם רוצים להתנדב פונים לרכזת ההתנדבות בבית ספרך שתשלח בקשה לטיקטק, אצלי הם ביקשו את שם המתשתמש בtiktek ואמייל איתו נכנסתי לאתר ומאז הנקודות יתחילו להספר כשעות. אם את לא בטוחה במשהו את תמיד יכולה לשלוח להם מייל, יצא לי הרבה לשאול אותם דברים והם עזרו לי.