התחברות
הרשמה
אם אני יאכל עכשיו עכשיו נוטלה ( לא הרבה ) אז בטוח יהיו לי חצ'קונים?
1 בנובמבר 2012, 17:18
פצעונים
חצ'קונים
אקנה
מתכונים
מטבח
שוקולד
3 תשובות
את יכולה לאכול אבל לא הרבה תאכלי במינון:)
l
livewhileweareyoung
ממש לא (:
☯
☯ Ɗuʗĸ ϻყ Տɪcĸ ☯ היי אני נועה
ממש אבל ממש לא אני תמיד אוכלת ואין לי חצקונים
.
.????????
באותו הנושא:
אחת ולתמיד נוטלה, השחר או עלית? אני נוטלה..
מסוכן לאכול נוטלה פג תוקף? (הרבה זמן)
דפקתי עכשיו חבילה של נוטלה 700 גרם. מה עובר עלי?
אכלתי עכשיו כוס נוטלה זה משמין?
אני נוטלת ראקוטן כבר חודש ומשהו והייתי קצת בשמש והפנים שלי קצת אדומות בלחיים ובאף מה זה אומר? עכשיו שמתי אלוורה
אכלתי עד עכשיו 200 קל, עד כמה זה נורא אם אניי יאכל במבה?
ביקשתי מאמא שלי להחביא את הנוטלה וחיפשתי אותה עכשיו
שתיתי הרבה וודקה ואני שיכורה עכשיו חזרתי הביתה ממש כואבת לי הבטן למטה מה לעשות?
קניית נוטלה לבנה - איפה אפשר לקנות נוטלה לבנה בארץ?
אם אני יאכל עכשיו כוס קוסקוס זה משמין ויהרוס לי הכל או שזה בסדר?
אני בדיאטה עכשיו ואם אני יאכל מגש פיצה שלם זה יהיה כזה נורא?