5 תשובות
זה בסדר גמור.
חח ברור שזה לא יהרוס הכל ושזה בסדר
זה פסדר:)
אם את רעבה וזה בתור ארוחת צהריים אז זה טוב.
בקטנה
לא יהרוס כלום
;)
לא יהרוס כלום
;)
באותו הנושא: