59 תשובות
עצוב.
לא חוקי. כנראה שמדובר בניצול מיני.
פשוט לא.
לא חוקי
מה יש לו לחפש בה? יש להם רצונות שונים
מה יש לו לחפש בה? יש להם רצונות שונים
את לא אמורה לחשוב שזה לא חוקי זו עובדה שזה לא חוקי
זה מטריד ולא חוקי כי זה ברור שהוא מחפש בה דבר אחד..
זה עצוב.
גבר בן 22 לא אמור בכלל לחשוב על אופצייה של לצאת עם בת 15, מן הסתם שהוא רוצה רק מין וגם כי בנות גילו פשוט לא שמות עליו, כנראה שהוא בן אדם מעפן ונואש.
גבר בן 22 לא אמור בכלל לחשוב על אופצייה של לצאת עם בת 15, מן הסתם שהוא רוצה רק מין וגם כי בנות גילו פשוט לא שמות עליו, כנראה שהוא בן אדם מעפן ונואש.
לא נראלי שזה בסדר
מזעזע
לא חוקי אפילו
יש לו כוונות אחרות משלה..
לא חוקי אפילו
יש לו כוונות אחרות משלה..
אנונימית
פשוט לא כל אחד בדרך שונה בחיים מה יש לו לחפש בילדה בת 15
ואם הם באמת אוהבים אז מה אכפת לך?
למה את באה להרוס להם
למה את באה להרוס להם
אנונימי
יש היום הרבה גברים בני 20+ שהם צעירים בנפש ובנות 15 שהן לא פחות בוגרות מבני 20+ אז זה בסדר
אל תהרסי אהבה לאנשים רק בגלל שזה כואב לך ואת קנאית
אל תהרסי אהבה לאנשים רק בגלל שזה כואב לך ואת קנאית
אנונימי
שהיה להם בהצלחה
לא זוג
ניצול וזה פשוט רע.
אני לא מבין למה אתם אנשים זבלים וקנאים
עוד כמה חודשים כשהיא פתאום תהיה בת 16 אז זה יהיה מותר לעשות סקס? מה ההבדל בין זה שהיא בת 15 לבין זה שהיא 16? יש הבדל גדול? אין הבדל גדול
זה שהחוק קבע שאסור זה לא אומר שמוסרית זה אסור. החוק גם קובע שאין עונש מוות למחבלים רוצחים נבזים אז החוק לא תמיד מוסרי כמו שאתם חושבים
בת 15 היא מספיק בוגרת והיא לא טיפשה אם היא יוצאת עם בן 22
בסופו של דבר היא גם נהנית תאמינו לי שהיא נהנית
הייתה לי פעם מישהי כשהייתי בן 20 והיא הייתה בת 15 והיא נהנתה ממני הכי בעולם. אף ילד בגילה לא גרם לה לשמחה והנאה כמו שאני גרמתי לה
אז תפסיקו להרוס פה אהבות לאנשים
עוד כמה חודשים כשהיא פתאום תהיה בת 16 אז זה יהיה מותר לעשות סקס? מה ההבדל בין זה שהיא בת 15 לבין זה שהיא 16? יש הבדל גדול? אין הבדל גדול
זה שהחוק קבע שאסור זה לא אומר שמוסרית זה אסור. החוק גם קובע שאין עונש מוות למחבלים רוצחים נבזים אז החוק לא תמיד מוסרי כמו שאתם חושבים
בת 15 היא מספיק בוגרת והיא לא טיפשה אם היא יוצאת עם בן 22
בסופו של דבר היא גם נהנית תאמינו לי שהיא נהנית
הייתה לי פעם מישהי כשהייתי בן 20 והיא הייתה בת 15 והיא נהנתה ממני הכי בעולם. אף ילד בגילה לא גרם לה לשמחה והנאה כמו שאני גרמתי לה
אז תפסיקו להרוס פה אהבות לאנשים
אנונימי
ממש ממש לא
מה יש לנערה לחפש בגבר בן 22 אני מנבה להבין?!?!?!?
אנונימית
לא רואה בעיה אם הם אוהבים אחד את השני שיהיה להם בכיף
אנונימי
זה לא נראה לי נכון
לא יודע כנראה פדופיל
זה אחותו כנראה
לא יודע כנראה פדופיל
זה אחותו כנראה
שמעתי ושמעתי על עוד הרבה חוקים שאני ואתם לא מסכימים איתם אז אל תשחקו אותה פתאום צדיקים
כולם פה יודעים טוב מאוד שמנטלית ושכלית אין כמעט הבדל בין בת 15 לבין בת 16
זה שהחוק קבע שאסור לי לשכב עם מישהי בגיל 15 ו-11 חודשים ורק אחרי חודש כשהיא תהיה 16 יהיה מותר לי לשכב איתה זה בולשיט. מה ההבדל מישהו יכול להסביר? האם בחורה ממש משתנית בין גיל 15 לגיל 16?
חוץ מיזה שהיום כבר בנות 12 שוכבות אז חלאס לבלבל תמוח
כולם פה יודעים טוב מאוד שמנטלית ושכלית אין כמעט הבדל בין בת 15 לבין בת 16
זה שהחוק קבע שאסור לי לשכב עם מישהי בגיל 15 ו-11 חודשים ורק אחרי חודש כשהיא תהיה 16 יהיה מותר לי לשכב איתה זה בולשיט. מה ההבדל מישהו יכול להסביר? האם בחורה ממש משתנית בין גיל 15 לגיל 16?
חוץ מיזה שהיום כבר בנות 12 שוכבות אז חלאס לבלבל תמוח
אנונימי
איכס.
איכס.
איכס.
איכס.
איכס.
איכס.
איכס!!!!!
איכס.
איכס.
איכס.
איכס.
איכס.
איכס!!!!!
אוי לא 0~0
אני חושב שאת כנראה מכירה זוג כזה. צריך לעצור את זה עם כול הכאב.
אנונימי דיי לרשום שטויות ילדה בת 12 לא ****.
וחוץ מזה, ברצינות אהבה בין קטינה ללא קטין (ועוד בן 22) זה מגעיל!
זו אהבה ללא שורשים!
יש עלי כותרת
גבעול עליון ירוק ויפה, ככל שיורדים יותר הוא מצהיב...
אבל שורשים? אין!
אז זה פרח נבול!
מה עשינו בזה?
דיי לרשום שטויות
וחוץ מזה, ברצינות אהבה בין קטינה ללא קטין (ועוד בן 22) זה מגעיל!
זו אהבה ללא שורשים!
יש עלי כותרת
גבעול עליון ירוק ויפה, ככל שיורדים יותר הוא מצהיב...
אבל שורשים? אין!
אז זה פרח נבול!
מה עשינו בזה?
דיי לרשום שטויות
מבטיח לכם שגרמתי הנאה גדולה כמו שאף ילד אחר בגילה לא גרם לה למישהי שהיא הייתה בת 15 ו-10 חודשים
וזה עוד אחרי שהיינו חצי שנה ביחד וכיבדנו אחד את השנייה ואהבנו אהבה אמיתית וחיבור אמיתי אז אף אחד פה לא יגיד לי מה אסור ומה מותר
לשכב גבר עם גבר זה מותר אבל לאהוב מישהי שאומנם היא בת 15 ואני 20 אבל היא מאוד בוגרת וחכמה ואני גם מזדהה איתה מבחינת מה שהיא מרגישה בחיים ומה שאני הרגשתי ונתתי לה את כל החום והאהבה שיש בעולם כשאף אחד בעולם לא נתן לה והיא נהנתה מיזה וגם הייתי מפנק אותה כי באמת אהבתי אותה ורציתי לגרום לה לשמוח אז אף אחד פה לא ירצה לי ויגיד לי שאני פדופיל
אתם סתם צבועים
אם הייתי יוצא עם בת 13 אז כן הייתי יוצא פדופיל
לשכב עם מישהי שהיא בת 15 ו-11 חודשים זה פדופיליה? ואם הייתי מחכה עוד חודש אז זה לא היה פדופיליה? אתם שומעים את עצמכם? יקרה משהו מיוחד בחודש הזה שהיא פתאום תשתנה 180 מעלות
וזה עוד אחרי שהיינו חצי שנה ביחד וכיבדנו אחד את השנייה ואהבנו אהבה אמיתית וחיבור אמיתי אז אף אחד פה לא יגיד לי מה אסור ומה מותר
לשכב גבר עם גבר זה מותר אבל לאהוב מישהי שאומנם היא בת 15 ואני 20 אבל היא מאוד בוגרת וחכמה ואני גם מזדהה איתה מבחינת מה שהיא מרגישה בחיים ומה שאני הרגשתי ונתתי לה את כל החום והאהבה שיש בעולם כשאף אחד בעולם לא נתן לה והיא נהנתה מיזה וגם הייתי מפנק אותה כי באמת אהבתי אותה ורציתי לגרום לה לשמוח אז אף אחד פה לא ירצה לי ויגיד לי שאני פדופיל
אתם סתם צבועים
אם הייתי יוצא עם בת 13 אז כן הייתי יוצא פדופיל
לשכב עם מישהי שהיא בת 15 ו-11 חודשים זה פדופיליה? ואם הייתי מחכה עוד חודש אז זה לא היה פדופיליה? אתם שומעים את עצמכם? יקרה משהו מיוחד בחודש הזה שהיא פתאום תשתנה 180 מעלות
אנונימי
ההורים שלי ההפרש גילאים ביניהם 7 שנים
אז אין לי מה להגיד חוץ מזה שעוד חצי שנה זה יהיה סבבה
אז אין לי מה להגיד חוץ מזה שעוד חצי שנה זה יהיה סבבה
אנונימית
אנונימי זה שבנות 12 שוכבות לא הופך לחוקי וגם אני בטוח שזה אונס לצערי
בנות 12 ברור לי שזה אסור וזה פדופיליה ואני בחיים שלי לא אהיה בקשר עם בת 12 בחיים. אבל לשכב עם בת 15 ו-11 חודשים זה פדופיליה? אתה אומר בעצם שאם הייתי מחכה עוד חודש אז לא הייתי פדופיל?
ומה אתם משחקים אנשי חוק פתאום כולכם, פתאום נהייתם צדיקים
כשהיה פה חוק ללכת עם מסיכות על האף היו פה כמה חודשים שאנשים לא שמו בכלל מסיכות על האף
יש עוד הרבה חוקים במדינה שאנחנו לא עומדים בהם
אז אל תשחקו אותה פתאום צדיקים
ומה אתם משחקים אנשי חוק פתאום כולכם, פתאום נהייתם צדיקים
כשהיה פה חוק ללכת עם מסיכות על האף היו פה כמה חודשים שאנשים לא שמו בכלל מסיכות על האף
יש עוד הרבה חוקים במדינה שאנחנו לא עומדים בהם
אז אל תשחקו אותה פתאום צדיקים
אנונימי
לא, פשוט לא.
זה לא בסדר
זה לא בסדר
מי אמר שחיפשתי סקס? חצי שנה לא שכבנו מאז שהכרנו אלא דיברנו המון והמון ובאמת התאהבנו למרות שהיא ידעה שאני בן 20 ואני ידעתי שהיא בת 15
אל תשפוט אותי אם אתה לא יודע מה הלך בינינו. אני מצאתי בה משהו שלא מצאתי באף אחת אחרת ועובדה שגם לא דיברתי עם אף אחת אחרת אלא רק איתה כי באמצ התאהבתי בה באופי שלה באישיות שלה בחוויות שלה בחיים, אפילו כשהייתי קונה לה מתנות לא הייתי קונה לה מתנות כמו שערבים קונים בכדי לפתות אותה אלא כי באמת הייתי אוהב אותה וזה היה הדבר הכי מדהים שלי לראות אותה מחייכת ואתה יודע מה? היא גם לא רצתה את המתנות שלי שזה הכי ריגש אותי בעולם
היא תמיד אמרה לי שהיא רוצה רק אותי, לא מתנות, רק אותי
ובזמן שאף אחד בעולם לא נתן לה חיבוק חם ואוהב אני הייתי היחידי שהיה שם בשבילה, שהיה נותן לה את החיבוקים והחום ועוטף אותה ונותן לה תחושת הגנה
אז אתה בא עכשיו וקורא לי פדופיל?
אל תשפוט אותי אם אתה לא יודע מה הלך בינינו. אני מצאתי בה משהו שלא מצאתי באף אחת אחרת ועובדה שגם לא דיברתי עם אף אחת אחרת אלא רק איתה כי באמצ התאהבתי בה באופי שלה באישיות שלה בחוויות שלה בחיים, אפילו כשהייתי קונה לה מתנות לא הייתי קונה לה מתנות כמו שערבים קונים בכדי לפתות אותה אלא כי באמת הייתי אוהב אותה וזה היה הדבר הכי מדהים שלי לראות אותה מחייכת ואתה יודע מה? היא גם לא רצתה את המתנות שלי שזה הכי ריגש אותי בעולם
היא תמיד אמרה לי שהיא רוצה רק אותי, לא מתנות, רק אותי
ובזמן שאף אחד בעולם לא נתן לה חיבוק חם ואוהב אני הייתי היחידי שהיה שם בשבילה, שהיה נותן לה את החיבוקים והחום ועוטף אותה ונותן לה תחושת הגנה
אז אתה בא עכשיו וקורא לי פדופיל?
אנונימי
לא חוקי. שיחכו שנה ואז זה חוקי לחלוטין ואין שום בעיה.
עריכה: אנונימי, "כמו שערבים קונים בכדי לפתות אותה"? אתה לא פדופיל, אבל אתה ממש ממש ממש גזען
עריכה: אנונימי, "כמו שערבים קונים בכדי לפתות אותה"? אתה לא פדופיל, אבל אתה ממש ממש ממש גזען
דיג'יי
אני יכול להבין מה יקרה פתאום בשנה הזאת שפתאום זה כן יהיה חוקי?
אין הבדל גדול בין בת 15 ל-בת 16
אני יכול להבין מה יקרה פתאום בשנה הזאת שפתאום זה כן יהיה חוקי?
אין הבדל גדול בין בת 15 ל-בת 16
אנונימי
גיל ההסכמה בישראל הוא 16. ברגע שהיא בת 16 אז זה יהיה חוקי גם אם הוא בן 101.
למי שלא מאמין לי כנסו לקישור
למי שלא מאמין לי כנסו לקישור
אוקיי אז כי גיל ההסכמה בישראל הוא 16 אני מסכים איתך. אבל זה לא גיל ההסכמה בכל העולם, זה סובייקטיבי
אם היית נולד בתימן שם אין גיל הסכמה
שם גם לבן 50 מותר לצאת עם ילדה בת 10
פתאום אתה איש חוק, פתאום אתה צדיק? חובה ללכת עם מסיכה שמכסה את האף
ראיתי הרבה אזרחים שלא שמים על החוק הזה
בגלל זה אני אומר שחוקים זה דבר סובייקטיבי
אם היית נולד בתימן שם אין גיל הסכמה
שם גם לבן 50 מותר לצאת עם ילדה בת 10
פתאום אתה איש חוק, פתאום אתה צדיק? חובה ללכת עם מסיכה שמכסה את האף
ראיתי הרבה אזרחים שלא שמים על החוק הזה
בגלל זה אני אומר שחוקים זה דבר סובייקטיבי
אנונימי
יש לי חברה בת 16 שיוצאת עם בן 22
הם עשו סקס אחרי חודש
היא משוכנעת שזה בסדר..
אני אישית חושבת שזה לא בסדר עזבו חוקית מבחינה מוסרית לא חושבת שגבר בגיל 22 צריך להסתכל בכלל על טווח גילאים כזה
הם עשו סקס אחרי חודש
היא משוכנעת שזה בסדר..
אני אישית חושבת שזה לא בסדר עזבו חוקית מבחינה מוסרית לא חושבת שגבר בגיל 22 צריך להסתכל בכלל על טווח גילאים כזה
אנונימית
אנונימית
מי קבע את המוסר? החוקים במדינה קבעו לך את המוסר
אין בעיה שגבר בן 20 יצא עם בת 15
יש היום הרבה בנות 15 שהן הרבה יותר בוגרות מבנים בני 20+ ובגלל זה אני אומר שאין בעיה
מי קבע את המוסר? החוקים במדינה קבעו לך את המוסר
אין בעיה שגבר בן 20 יצא עם בת 15
יש היום הרבה בנות 15 שהן הרבה יותר בוגרות מבנים בני 20+ ובגלל זה אני אומר שאין בעיה
אנונימי
^^מסכימה
דיברתי לאנונימית^
אנונימי יש הבדל בין לכופף את החוק קצת (ללכת עם מסיכה שמכסה את הפה באוויר הפתוח, ולשים אותה על האף כשנמצאים בחנות/כשיש הרבה אנשים ברחוב) לבין לעבור על החוק לגמרי. ויש הבדל בין הנחיות משרד הבריאות שמי שמפר אותן מקבל קנס לבין עבירות מין בקטינים שזה כבר עבירה פלילית חמורה מאוד
פדופיליה
חושבת כמוך
אנונימי, לא קבעתי את המוסר אני אומרת שלפי דעתי זה לא מוסרי על פי הערכים שלי
עובדה שבשבילם זה בסדר אני לא אגיד להם עכשיו להיפרד ושהוא פדופיל
אני לא חושבת שזה בסדר וזאת דעה
ובמקרה שלי זה 16 ו22 אז זה חוקי
15 ו22 מבחינת חוק לא חוקי, מבחינה מוסרית אותה דעה יש לי
עובדה שבשבילם זה בסדר אני לא אגיד להם עכשיו להיפרד ושהוא פדופיל
אני לא חושבת שזה בסדר וזאת דעה
ובמקרה שלי זה 16 ו22 אז זה חוקי
15 ו22 מבחינת חוק לא חוקי, מבחינה מוסרית אותה דעה יש לי
אנונימית
למה לא? תגידי לו שהוא פדופיל
כמו שאתם אומרים לי למרות שבאמת התאהבנו
כמו שאתם אומרים לי למרות שבאמת התאהבנו
אנונימי
מה
לא שמעתי על זה
וואו זה מזעזע
לא שמעתי על זה
וואו זה מזעזע
זה לא חוקי. זה כנראה ניצול מיני
לא אמרתי לך כלום תעשה מה שבראש שלך אני לא הייתי נכנסת למערכת יחסים כזו וכשאני קוראת את זה יש לי רתיעה כי זה גילאים שאני אישית לא הייתי תומכת בקשר כזה
אנונימית
"וואו זה מזעזע"
אני חושב שההתעללות בכלב הרבה יותר מזעזעת מזוג אוהבים
אני חושב שההתעללות בכלב הרבה יותר מזעזעת מזוג אוהבים
אנונימי
מה הקשר כלב?
זה מטריד מאוד! הוא בטח מנצל אותה
כי מה יש לבן אדם בן 22 לחפש בילדה??
כי מה יש לבן אדם בן 22 לחפש בילדה??
הבדלי גיל זה בסדר אחרי גיל מסויים... אבל לא בגיל 15
שמעתי מקרים כאלה, שמעו יש כאלה שאפילו התחתנו בסוף כשהיא הגיעה לגיל 18 ואני מכיר סיפור כזה מקרוב אז הכל יכול להיות אבל רוב הסיכויים שזה יהיה סוג של ניצול
נחשב לפדופיליה
אנונימית
איך ההורים מסכימים לדבר כזה, אמא שלי הייתה מתפלצת אם הייתי אומרת לה שאני בזוגיות כזאת
אין מה לחשוב
זה לא חוקי
פ ד ו פ י ל י ה
זה לא חוקי
פ ד ו פ י ל י ה
עזבו את זה שזה לא חוקי בעליל. מה יש לגבר בן 22 לחפש בילדה שהתחילה תיכון?
מסכימה איתך
אמ חם לי - על פי החוק זה בעילה אסורה בהסכמה, לא פדופיליה. פדופיליה זה עד 14
אנונימי - דיי,
אף אחד לא אמר שאתה פדופיל או שרצית ממנה דברים, אף אחד לא האשים אותך שזה בניגוד לחוק, ואני גם לא חושבת שזה קשור לחוק.
-
אני חושבת שזה לא מוסרי שגבר בן 22,20 שסיים צבא, וילדה בת 15 שמתחילה תיכון צריכים להיות ביחד.
-
לא רוצה להרוס לך את הפנטזיה, אבל אהבה בין קטין ללא קטין (עם הפרש של 5 שנים) זו לא אהבת אמת, זו אהבה סתמית שלא תוביל לשום מקום, אתם הרי לא תתחתנו בסוף.
-
אהבה בין קטין לקטינה היא כמו פרח נבול.
יש עלי כותרת יפים ששניכם הסתכלתם עלייהם, נדהמתם מהיופי - זה מה שמוביל לאהבה בניכם.
אבל שורשים? אין שורשים! כי זו אהבה לא מוסרית שלא תוביל לשום מקום!
לכן, מה עשינו בעלי כותרת? אין מה שמחזיק אותם... לכן הפרח נבול.
למה הוא נבול? כי זה לא מוסרי.
-
אני לא אומרת שאתה פדופיל - אתה לא.
אבל אל תצא על כולם ותגיד שאהבת אותה באמת, כי זה שפינקת אותה ונתת לה מתנות "לא של ערבים", זה לא אומר שהאהבה בניכם חזקה. אגב אתה גזען... "לא של ערבים".
ואגב, אם יותר מ10 אנשים (11 מינוסים...) לא מסכימים איתך כנראה שהם צודקים.
ולא, אף אחד לא מקנא באף אחד. ואם אתה חושב כך אז אתה בבעיה.
אף אחד לא אמר שאתה פדופיל או שרצית ממנה דברים, אף אחד לא האשים אותך שזה בניגוד לחוק, ואני גם לא חושבת שזה קשור לחוק.
-
אני חושבת שזה לא מוסרי שגבר בן 22,20 שסיים צבא, וילדה בת 15 שמתחילה תיכון צריכים להיות ביחד.
-
לא רוצה להרוס לך את הפנטזיה, אבל אהבה בין קטין ללא קטין (עם הפרש של 5 שנים) זו לא אהבת אמת, זו אהבה סתמית שלא תוביל לשום מקום, אתם הרי לא תתחתנו בסוף.
-
אהבה בין קטין לקטינה היא כמו פרח נבול.
יש עלי כותרת יפים ששניכם הסתכלתם עלייהם, נדהמתם מהיופי - זה מה שמוביל לאהבה בניכם.
אבל שורשים? אין שורשים! כי זו אהבה לא מוסרית שלא תוביל לשום מקום!
לכן, מה עשינו בעלי כותרת? אין מה שמחזיק אותם... לכן הפרח נבול.
למה הוא נבול? כי זה לא מוסרי.
-
אני לא אומרת שאתה פדופיל - אתה לא.
אבל אל תצא על כולם ותגיד שאהבת אותה באמת, כי זה שפינקת אותה ונתת לה מתנות "לא של ערבים", זה לא אומר שהאהבה בניכם חזקה. אגב אתה גזען... "לא של ערבים".
ואגב, אם יותר מ10 אנשים (11 מינוסים...) לא מסכימים איתך כנראה שהם צודקים.
ולא, אף אחד לא מקנא באף אחד. ואם אתה חושב כך אז אתה בבעיה.
באותו הנושא: