53 תשובות
קצרות
בנייה ציפורניים ארוכות זה השלמות!!
קצרות
קצרות ארוכות כאלו
לא ממש ארוך ולא ממש קצר
קצרות
ארוכות
ארוכות, לא מדי
קצרות
ארוכות מגעיל אותי
למה!? זה מהמם וארוכות עם לק ובנייה זה השלמות!
קצרות
אנשים זה דעה על מה מינוסים....
קצרות.
ועל מה אנשים נותנים מינוסים?
שאלתם שאלה וענו לכם
ארוכות דע
גם וגם, אבל לדעתי ארוכות אך לא מידי
ככ ארוכות
ארוכות
אנונימית
אני אישית אוהבת ועושה באמצע כזה
לא ארוך מידי ולא קצר מידי
בינוניות/קצרות
קצרות/ בינוניות.
בקצרות אני אוהבת גם עם לק וגם בלי בבינוניות אני יותר אוהבת עם.
קצרות
ארוכות זה מגעיל ועוד אם זה נוגע בי זה שורט
ארוכות אבל לא יותר מדי.
בינוני
ארוכות
ארוכות, אבל לא יותר מידי
לא המזוייפות הענקיות, אבל מעבר לזה זה לא באמת משנה.
ארוכות אבל לא יותר מידי
אנונימית
תלוי איזו צורה של ציפורניים ארוכות, וגם יש כאלה שלא מתאים להן/ם
אני חושב שבאמצע זה יפה ממש אבל אני אני יותר אוהב לראות קצרות
ארוכות
קצרות ריבוע
ארוכות טבעי הכי סקסי שיש גם קצר אבל העיקר טבעי
אוף כולם פה אומרים קצרות ואני עם ציפורניים ארוכות ועוד מתגאה בזה שהם גדלות ממש מהר. לשאלה ארוכות חח
ארוכות אבל לא יותר מדי ולא בנייה זה מגעיל לדעתי
אנונימית
ארוכות
ארוכות עם לק
קצרות
^^^^זה לא משנה מה אנחנו חושבים העיקר שאת אוהבת את הציפורניים שלך זה מה שחשוב
בינוני כזה לא ארוך ברמה מוגזמת אבל גם לא קצר מדי
אנונימית
לדעתי לא ארוך מידי עם לק ג'ל הכי יפה
ארוך אבל עדיין באורך של ציפורן טבעית.
קצרות בלי לק/שחור/לבן
ארוך טבעי
ארוכות
קצרות
באמצע, לא ארוכות ולא קצרות
קצרות
לא להגזים עם האורך
לפי דעתי קצרות בינונית כאלה כאילו לא כאלה שאין ציפורן בכלל אלא כאלה שהן קצרות ויפות
קצת ארוכות אבל אני עושה לק ג'ל עם ציפורניים קצרות כי מי שעושה ארוכות הציפרונים שלה הדברות הרבה יותר מהר.
נ.ב
(הייתם צריכים את המידע הזה)
פליז תעשו לי מינוסים אני נועשת xd
קצרות {*gay wink*}
קצרות בעיניי אבל לא ממש ממש קצרות