3 תשובות
כן.
אני אישית מפחדת לנהוג עם נהגים חדשים או עם בני דודים שלי שהם בני 21/18
אני אישית מפחדת לנהוג עם נהגים חדשים או עם בני דודים שלי שהם בני 21/18
חח כע הן על ה.!.
לא מוזר אבל זה שגוי בעיניי לחשוב ככה
באותו הנושא: