6 תשובות
גם אני ככה
כנראה שאת מרגישה בטוחה יותר בבית שלך
האמת שלי לא אכפת לישון אצל אחרים,זה נחמד לפעמים
לא...
גם אני ככה
גם אני ככה
לא, אני גם כזו.
לא. חחח גם אני שונאת לישון אצל אחרים, אם יש לי פיפי באמצע הלילה אז לא נעים לי, גם כי זה מביך וגם כי זה עושה מלא רעש בכל הבית כשמורידים תמים.
אנונימית
באותו הנושא: