10 תשובות
להשאיר אותו ככה, הכי כיף:)
אנונימית
תוציאו אותו מהחשמל
לקחת שמיכה , ככה אני עושה שקר לי והמזגן פועל על כל הבית . כאילו פתח אוורור
תגידי תודה אצלי בגלל שהוא על כל הבית מכבים אותו
להתכסות בפוך הכי כיף בעולם
שואל השאלה:
אני רצינית זה לא מחובר לחשמל כי זה על כל הבית ויש פתחים בחדרים דרך זה נכנס מה אני עושה כאילו השלט עובד אבל זה לא קולט
:(?
שמיכה או סוודר
שואל השאלה:
אני באמת צריכה עזרה אחרת זה ישאר ככה דלוק כל הלילה ואפילו הבוקר.
:(?
לנו מכבים מהמסדרון אותו אז תלכי לחדרים שונים בבית ותנסי לכבות אותו
שואל השאלה:
תודה בסוף הצלחתי לפתור בדרך אחרת שזה עדיין לא עזר לגמרי אבל בכל מקרה תודה
:(?
באותו הנושא: