התחברות
הרשמה
בינואר יהיה כבר קר יותר?
1 בנובמבר 2012, 15:46
מיסטיקה
מזל
אסטרולוגיה
תינוקות
תינוק
2 תשובות
רוב הסיכויים שכן. ינואר זה כבר חורף.
T
Tampax
חח ינואר זה החודש הכי קר וגשום בשנה... ויתחיל להיות קר אפילו עוד לפני, בדצמבר יתחיל להיות קר...:/
פ
פƧפ!נת XD
באותו הנושא:
אם נולדתי ב26 בינואר 1998, בן כמה אני?
מתי זה חודש ינואר? ה1 בינואר?
איזה מזל ילידי ינואר? 9 בינואר...
לשון- יום בחודש זה זכר או נקבה? למשל מה אומרים שלוש עשרה בינואר או שלושה עשר בינואר?
אז בינואר יחגגו לי 12 ו..
אם נולדתי בינואר 2002 (יח' בטבת תשס''ב), מתי אני צריכה לקבל מכתב זימון לצו ראשון?
לפי מה נקבע 1 בינואר? הרי ישו נולד ב25 בדצמבר והיה מתאים שדווקא יום לידתו הוא יהיה היום הראשון בשנה?
מה אתם חושבים על זה שערוץ הילדים לא יהיה בהוט מינואר?
1 בינואר זה חופש חנוכה?
איך יותר נכון לומר 22 בינואר, או 22 לינואר? רק מי שיודע בוודאות שיענה, תודה ויום טוב..
אני בת 11 (בינואר אהיה בת 12) וביום שישי יש לי תור אצל פסיכאטר