12 תשובות
מדברים גם וגם.
שואל השאלה:
^אבל כל השאלות שאני רואה שמגיעות לחמות וכד', מדברות על ההפגנות, ואין כמעט אף שאלה שמדברת על מה שעושים החרדים.
ראיתי שאלות גם וגם...
שואל השאלה:
^באתר הזה כולם יוצאים על המפגינים, אף אחד פה כמעט ולא יוצא על החרדים.
בתקשורת כן
תשמע/י יורדים פה מלא על החרדים.
וחוץ מזה כמו שאתם אומרים שיש לכם את הזכות הדמוקרטית להפגין, לחרדים יש את חופש הפולחן
שואל השאלה:
כן, אבל למה פולחן צריך להיות כזה מוגזם?
זה כמו שאני אשאל למה בבלפור צריך להיות ככה
כי ככה הם מאמינים שזה צריך להיות
שואל השאלה:
^אבל ברוב ההפגנות הם כן שומרים על הכללים ונמצאים במצב מצומצם. אצל החרדים יש פשוט התעלמות גמורה מזה.
חולק עלייך, בהפגנות רואים הרבה שמפרים, ובמשטרה אמרו שיש כאלה שאומרים לנם מראש שהם באו להפר הנחיות
שואל השאלה:
^רק בבלפור, בשאר כמעט ולא.
ומה עם הבימה?
וואלה לא מספיקים לדבר על חרדים איפה את חיה