2 תשובות
יש שנאה כלפי נתניהו מהרבה מאוד סיבות.
בניהן צביעות שלו, שלטון ארוך שנים ועוד כל מיני.
מדברים על ההפגנות בבלפור כי הן מתרחשות, גם דיברו על ההפגנות ב2011 כשהן התרחשו.
מדברים על ההפגנות בבלפור בגלל שעכשיו מדברים על אם צריך לאסור את ההפגנות או לא בגלל המצב של הקורונה, והם לא שומרים מרחק ומדביקים כת אחד השני. וכולם שונאים את ביבי בגלל כל מני דברים שרצים בחדשות כבר המון זמן. אגב זה לא "כולם" זה פשוט נדמה כאילו כולם שונאים אותו כי רק אלו ששונאים אותו מדברים והאחרים שותקים